رویدادها آرشیو خبر ها
و حالا ساری سیستم بازی یوونتوس را تغییر می دهد

و حالا ساری سیستم بازی یوونتوس را تغییر می دهد

آهسته آهسته به ماه های سخت و فشرده و البته سرنوشت سازی در دنیای فوتبال نزدیک میشویم که تیم ها برای هر بازی باید تنها پیروزی را هدف قرار دهند، در این میان همیشه نزدیک شدن به ماه مارس برای استحکام موقعیت جدول و امتیاز گیری یووه تاثیرگذار بوده و به نظر میرسد مائوریتزیو ساری نیز به خوبی به این مسئله واقف است.

 

با نزدیک شدن به زمان دیدارهای لیگ قهرمانان در کنار بازی های فصل، ساری در نظر دارد تغییراتی در سیستم دفاعی تیمش با بازگشت کیه لینی داشته باشد تا شرایط تیم را برای بسته نگاه داشتن دروازه یووه هموارتر کند.

 

در این میان برخی کارشناسان معتقدند با توجه به بازیکنان و عملکرد آنان تا به این لحظه انتظار دارند که ساری با سیستم 2‐1‐3‐4 خداحافظی کند و رو به سیستم 3‐3‐4 بیاورد. حضور کوادرادو و نمایش رضایت بخش دیبالا در کنار کریس رونالدو می تواند به او کمک زیادی کند. هر چند که به نظر میرسد آهسته آهسته ایگواین از ترکیب خارج می شود و حضور کیه لینی، بونوچی و دلیخت در حالی که ساندرو و دنیلو را در کنار خود می بینند می تواند دروازه یووه با خطرات کمتری روبرو کند. در میانه میدان هم همچنان پیانیچ نقش موثر خود را بازخواهد گرفت. بنتانکور نیز با متویدی در سمت چپ همخوانی بیشتری دارد اما رابیو یا رمزی در حالی که خدیرا هم برگشته می تواند انتخاب مربی را برای داشتن میانه میدانی قدرتمندتر هموار کند.

 

البته نظر مائوریتزیو ساری را به خوبی نمی دانیم و این تنها پیش بینی رسانه هاست اما انچه که کاملا مشخص است این خواهد بود که بازگشت جورجو کیه لینی برای یووه و ساری دراین شرایط بسیار ارزشمند و حیاتی خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: